Wednesday, September 14, 2011

..suka duka suka duka suka duka..

   Yaw ! Dira nak cerita ni . Alahai . baru berhenti nanges =.= semalam ada kes lah . menimpa kawan kawan Dira . tapi malas nak cerita . Semua tak bersalah kay . Wa terima padah skang . Wa pandai pandai lah tanggung. Okay , yang peliknya , ever year bulan 9 or 10 mesti ada benda yang tak kena . weird weird =/

   Sedih pun ada jugaa . kebahagiaan yang diakhiri dengan keperitan . Huh . Semalam happy jek pergi sekolah . siap gelak gelak macam orang gila . Happy je semalam nak masuk kelas . tak sabar nak belajar , Homework sume dah buat . happy dengar cikgu mengajar . rupanya , ada yang jadi disebalik kebahagiaan aku tuh . Hm.

  yeah , sekarang Dira nak confess . Dira memang bad person 1 month ago . memang perangai macam siall . Okay , sedar doe siapa diri aku . =/ . Try to change . But nothing happened . Cikgu pon tak percaya perangai aku sampai macam ni . Yeah , aku budak Agama . so whatt ? aku taknak pun masuk sekolah tuh . Just nak penuhkan hasrat parents' aku ni . Okay faham sekarang ?

  Happy jugak aku masuk sekolah tuh . tapi setiap bulan , mesti ada keperitan dea . Serious aku sedia nak lari daripada semua ni . Nak lari dari rumah . Damn . Taknak sekolah kat situ lagi . Cikgu psycho aku . Sampai nanges aku semalam .

  Satu malam aku menanges . Kenapa orang tak pernah bagi chance aku nak berubah hah ? Okay , benci aku kan  ? benci lah . aku tak kesah . asalkan kau tak cari pasal dengan aku . Biar aku berubah sedikit demi sedikit . Kalau nak berubah 100% in one day memang tak lah kan .

  Okay , kalau kau terase aku tak suruh pun . aku frustrated . Emosi terganggu , Exam berapa hari jek lagi . Kbye . nak study . harap hidup kau bahagia dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment