Saturday, September 10, 2011

.. I'm back baby ! ..

  Assalamualaikum . hey there . Haih , dah berhabuk wey blog aku ni . dah lama tak update . sebenarnya aku busy ni . Tapi , jari aku ni gatal sangat nak type dekat blog . so , here I am . Hee . So , nak cerita pasal raya memang tak lah . macam macam happened . memang happening gila lah . Haha . Duit raya korang berapa ? Eicehh , aku tahu. mesti 200++ kan ? Aku sikit je . hekhek.

  Hari ni tak tahu nak buat apa dah . Kakak takda lagi lah bosan . and skang Dira tengah dengar lagu AJ Rafael . Dea memang best lah ! Lagu dea meaningful sangat ! Dulu , first lagu dea Dira dengar , She was mine . Memang best . sekarang pulak , lagu When We Say (Juicebox) sangat sedih . sama dengan hidup Dira . Hmm.

  Dira rindu sangat dekat Si Dia . Dira harap dea reply message Dira . Dira rindu dea sangat2x. Hmm . Wonder where is he now =/

  Esok , Dira nak pergi rumah kawan baik Dira , Waniey . Hikhok. Dea chumel sangat lah !

Okay , abaikan mulut itik aku tuh . Heee.

  Dira nak raya raya dekat section 18 . Hurm . suke suke . Okay , tadi Dira nak sangat update belog ni . tapi tak tahu dah nak tulis apa . Haish . saba ajo lah.

 Okay , back to cerita pasal Dea . Hmm . Dira rasa dea mcm tak happy je dengan Dira . Okay , I'm so sorry . Dira sayang kamu okay. Please text me back.

  Dah lah . Got to go now . Heeeeeeeeeeee . pergi makan sekejap . Bye bye . Muahh ! Ily =')

No comments:

Post a Comment