Thursday, August 4, 2011

..5th days of Ramadhan..

   Heee , Assalamualaikum to my readers . Hari ni nak cerita pasal puasa . Harini dah hari yang ke 5 . sumpah rasa sekejap je . =D . *perut lapar ni. First day puasa yang peritnya . Aku demam . deyy , macam apa je . Erm , but aku tahan gak puasa ni . Grrr . sangat2x letih if puasa time sekolah . naik turun tangga . adoyai . penat tahu tak cikgu ? kesian kitorang .

  So , korang dah borong baju raya ? Serious tak sabar nak raya. Aku nih , malas pulak nak memborong . baju kurung belum siap . deyy , wa tempah tahu tak . aku pun tataw design macam mana aku pilih . takde choice . pastu just beli blouse.

  I was thinking , kalau nak buat kuih raya boleh tak . serious dah lama tak buat kuih2x ni . errmm , okay . really gotta go . nak main Angry Birds jap *addicted maa .
 Bye , takecare, Ily =)

No comments:

Post a Comment