Saturday, July 2, 2011

..Release Tension..

   Err , aku ponteng sekolah hari jumaat . sangat membosankan . ishh , nak beli tiket wayang transformers pun abang cakap dah habis for this week .Damn Son betul ! haihh , kena tunggu berapa minggu lagi derr ? Hurm , by the way hari Jumaat ni cuti . aww aww . best kan kan ? boleh aku pergi date . Muahahaha ! kau ada ?

  okay okay , petang ni nak pergi makan dengan family . Thanked God , makan sedap sedap tiap tiap minggu . Thanks abang . I hate you . Hahah . Just kidding . and now aku tengah stalk orang dekat facebook . kesian plak member aku nih kena kutuk dengan dea . pikir bagoz ah ? aku maki hamun depan kau mahu kau menangis .

  Dah , aku nak gi tidow japp . Okay bye . #dirasayangkorangsemua.anddirabenciorangyangbencidira

No comments:

Post a Comment