Saturday, June 25, 2011

..Tinggi ? Body shape ?..

 Sumpah aku tak pentingkan ketinggian aku . Tapi body shape tetap kekal . hee . Tapi sekarang melebar sket , hari tu tak diet manaa . Makan ikut mood je . sebab Dira stress. Naik 2kg tuh . Tadi pergi Hotel , my neighbour kahwin . Urm , macam orang perli aku jek bila cakap aku dah tinggi . hello , aku pakai heels . memang la tinggi . adeyh . 3 inci tuuuu -.-' . 3 inci jek pon . jek pon jek pon . kau ada ? Hehe :)

  Badan aku skang still lagi boleh pakai baju kurung modern . Urm , tadi makan apa jek , nasi minyak separuh pinggan . pastu makan chocolate puff and cake . Tu je lah . Diet eh . nak tengok shape body aku ? nah nah !


  Aku taknak tunjuk muka . mintak maap . tak suke :D . dah , aku nak cuci muka , penuh bertepek dengan make-up . Kbye . Sayang kau sorang je !

No comments:

Post a Comment