Thursday, June 16, 2011

..Kegagalan tak bermaksud gagal seumur hidup..

   Pelik kot bila orang muka macam putus asa je bila tengok result arab ke ape ke . Seriouslu korang boleh usaha lagi , tak bermakna hari ni kau fail sampai bila bila fail . pernah kot time hari tu aku dapat satu subject ni E -.-' aku taknak cakap subject apa . Tapi suddenly dapat B dekat dekat dengan A . Sebab apa ? Aku tak nak give up sampai aku dapat A . Eventhough aku dapat A sekali pun , mesti study . Rajin betul aku sekarang *berlagak =P

   Tapi haritu aku tengok arab aku D . -______________-' . aku pun rasa macam nak koyak kan kertas tuh. tanpa berasa malu , aku suruh cikgu check balik . 2 days later , sebenarnye aku lulus. hee . dah , malas aku nak cerita . aku nga saket aty . kbai

No comments:

Post a Comment