Monday, June 20, 2011

..It suppose to be like that . No , It suppose to be like this..

   Argh , I'm so frustrated . Tired of being me . Why people must be like this ? Penat okay . Hari ke hari , macam macam masalah yang aku dapat and yang kena aku hadapi . Semalam sampai menangis . nak luahkan perasaan dekat orang pun takde orang nak angkat . Fine , aku faham . semua sebok ngan awek and bf . aku tahu aku tahu ! Hehe . Takpe , aku tak kisah . taknak kacau pun ukeyh . 

  Seriously , aku tak tahu aku ni sakit apa . kejap kejap pening . kejap kejap nak muntah . Err , kau jangan fikir bukan bukan . Then then , aku stress gila gila . sampai member aku kena marah semalam . Urm , sowy keyh . dah la sebakul kerja sekolah aku tak siapkan . Haih , sabar je lah . 

   Result exam aku semua okay . Alhamdulillah . 2 subject aku tak puas hati . Huh . Semalam dekat sekolah , aku menyendiri . aku taknak sape pun kacau aku . aku pelik , kenapa aku jadi macam ni . Balik rumah pun sama , menyendiri je dalam bilik sambil baca buku . Why suppose to be like that ? -_______-'

    hari Sabtu pergi Subang . Hahah . naik train jek . jalan kaki dari rumah sampai KTM , berani kan kan ? itu nasib baik takde orang yang jahat . Lepastu pergi lunch dekat 1901 . Err , aku nak makan hotdog . Kau adaa ? Lepas tu jalan jalan . Minum bubble tea . I love you bubble tea . Then membusha tempat budak kecik . Pandai kan aku ? pukul berapa entah , aku balik . dekat KTM subang tuh terdapat ramai lah senior aku . tapi aku buat bodoh je . kau pikir ni sekolah ke nak tegur tegur ? ish ishh.

  Hari ni memang aku tak tidur langsung . I'm waiting for someone . Tapi dia tak muncul pun . even dalam Facebook pun tak muncul . Well , it's okay . Petang ni sekolah , aku tak tahu nak buat apa dah dekat sekolah tu . aku jadi lain . member aku semua pelik kenapa dengan perangai menyendiri aku nih . Sampai semalam aku mengadu dekat member aku , nangis nangis . Dia hug aku . Hmm . lagi aku sedih :(( . Thanks for landing your shoulder to me .

  Dahh , aku takde mood . Kbye . Love you readers . *Hugsandkisses*

No comments:

Post a Comment