Tuesday, December 20, 2011

13 hari je lagi wehh =D

    hell yeaaaaa ! Sekolah da na start . sumpah aku TAK NAK PERGI SKOLA ==" malas kau tahu ? Lagi-2 masuk kelas sama nan budak annoying tuh . LAGI MENYIRAP aku dibuatnye . Kalau kau buat hal lagi , aku tak tahu laa na cakap macam mana .

  By the way , aku still lagi kelas nan Waniey and Ferra . awwww , tahun depan wat hal lagi ^^ . Dah laa sekolah pagi . memang tido laa jawab nye aku duk lam kelas tuh . and and aku kelas 2 Salman . Yeah . belakang sekali . Kau ada ? =P

   and , another thing yang aku na cakap ialah , barang sekolah aku tak beli lagi . Hahaha . Kasut jehh aku beli . kasut je oke =="
Now aku still demam lagi . Tak tahu na buat apa dahh . na kuar takley . badan tak larat . online je laa aku larat . and aku tak makan UBAT . sebab aku tak suka ubat . Hee .

  demam dah 2 minggu . dahsyat pulak kann . Hihi . Makan pun takde selera . makan benda manis macam tak rasa pape pun ==' so aku makan 2 kali je sehari . tak rasa lapar pun . Hihi .

  Esok abang aku na gi jalan-2 , abang aku yang kedua pun sama . so , tinggal aku nan parents aku je . Hihi . Kan best . Takde orang carik gaduh nan aku lagi . awwww xD

   Oke lahh , maw publish ini post ! Na lepak kakilike jap lagi . Me love that page ^^ Chiaww !

No comments:

Post a Comment