Thursday, October 13, 2011

Final Examination ^____^

Hyep there ! Yeah . I'm going to face final examination on 21st and 22nd of October . And it will happen next week. Then sambung balik on 31st until 3rd November.Yeah. Hope I'll get 13A's . So , I wanna wish good luck to all students for your final ! =D
Hope you guys will get straight A's.

 Ohh by the way , today my beloved boyfie answer the final examination paper . Good luck hunny . I always pray for you . and I always love you . Hihi ^^ Muah muah sikett ! xD

  So i haven't prepare for my final exam yet . Blablabla . I don't know what to do. Yesterday , I revise my maths. Susah laa . Tak faham kott . By the way , thanks to my friend , Waniey , Mia , Aima and Akmal for helping me to do that calculation =)

  Dah nak dekat dengan exam ni , tak boleh nak focus dekat badminton dah . Hihi . Hari tu Nadhirah jatuh time main badminton . sampai sekarang tangan dea tak sihat lagi . Hihi . Segan nye kite . Buat free show dekat skolah ^^

  Last night study pasal Seni . Ahh , tak tidur malam kite baca pasal seni . then lukis lukis . Hihi . Kite lukis tak lawa pun ^^. Biasa je . Budak tak pandai lukis kan . nak buat macam mana . Warna warna pandai lah ^.^

 So , cuti sekolah yang akan datang ni , Nadhirah decide nak stay dengan kakak dekat KL . Hihi . Best best best . Ingatkan nak jumpa pakcik Farhan xD Tapi dea busy next month . Kita tukar lah plan . bulan 12 baru duduk sana. I lebiyou bie ^^

  Pakcik Farhan cakap semalam , dea nak pindah . Pindah school je . dekat SSBJ . Cis , nak jugak skolah sukan kau ye =P Hihi. Gurau je . Lagi senang Nadhirah nak jumpa dea . awww , sukewnyew kitew ! Haha.

 So , yeah . That's it ^^ . Nak cakap good luck for semua yang akan face final exam tuh . Study elok-2 . Sayang kau wehh =P Dah laa , nak makan . Byebyebye ^^

No comments:

Post a Comment