Thursday, August 11, 2011

..110811..

  Heyho guys , sekarang dah 12th August 2011 ,1.44 a.m. Takley tidur lah my dear ! sedih woo hari ni . Dah la demam , bangun sahur semalam pun demam . Lepas tu , nak gi skola , amik phone tengok jam pukul 11.30 a.m. Dalam hati aku "weyy  bia benor ? 11.30 bukan ke orang dah masuk kelas ?" Grr , saba je weyy . pastu , rasa tak sedap badan . Lupa pulak , aku demam --' . Bangang kan aku ni

  Sekali , dengar mama naik tangga . pukul berapa entah . "haa , cakap demam , asal sejuk je badan ni " aku sabar jee . Dah la tenga sakit kepala nii --' . takpe , aku sayang mama aku k.  Heheh . Pastu tadi dapat lak text from dea . herm , sdey2x . Grr . It's okay . I try to entertain myself , but I can't . So dissapointed my dear.

  so , I was thinking about kuih raya . Heheh . Nak buat kuih raya . But my dad didn't gave me permission . Hari tu nak beli MNG punya jeans . but semua skinny . Like WTF , aku tak suka skinny . Nanti nampak lemak lemak beb ! Malu siaaa ! Hahha

  serious aku tak tahu why sekarang aku selalu dengar lagu jiwang . Anyone know why ? Especially , lagu Hingga Akhir Waktu . Herm . sedey2x .

  Aku dah takde idea nak update apa dahh . herm , korang bagi idea dekat Dira boleh tak ? prettayy please . pasal raya2x ni takde mood lah ! =( . so , I wanna ask you question , Ada sapa2x lelaki yang single ? Dira nak kacau2x . Lol , Just kidding lah sayang .

  So , 17 days more to go . nak raya dah sayang . Biskut raya pun tak prepare lagi . Heheh . Tadi kan , Dira layan Sesame Street , Dira tepuk tangan sorang . *kau ni dah gila ekk ? No lahh , I'm not gila yet . Just nak hilangkan stress . dah ramai member aku try untuk entertain me . But can't work la babe . sorry susah kan korang . takde niat pun . Btw , Thanks kay coz entertain me . Bukan Dira tak happy 0% but 60% tu ada laa.

   ada boyfie pun tak guna kan sayang ? Hmm hmm , jealous tu pun ada juga dear . siapa tak jealous tengok orang bahagia ? But still , I can't forget about my ex . I try to forget ALL ABOUT HIM ! But sayang , I can't . Even though , dea dah bahagia sekarang . I know he have forgotten about me. Thanks btw .

  Sayang someone yang dah tinggalkan kita macam tu je is not really my thing . So , I enjoy my life with my friends . Gila2x with them , but in my mind , always have him . That is the unhappy thing happened to me lah dear ! so , any opinion untuk lupa kan dea ? Kalaw ada , inbox me kay .

  Awrite my lovely readers , it's time to go to bed . Ngantok sangat2x . Awrite beb , Iloveyou.Nyte dear =)




 









No comments:

Post a Comment