Thursday, March 17, 2011

..17311..

  Assalamualaikum ! Hoi Hoi ! Sekarang saya ada dekat kampung . Dekat Terengganu . Best betol..tak tipu..sebab saya dapat lupa kan semuanya dekat Shah Alam . Ini pun saya pinjam cousin saya punya laptop..hidup tak sempurna tanpa Internet... Actually saya nak cerita pasal hidup saya dekat sini..

  Wah Wah , duduk disini sangat lah bahagia sebab dapat lupa kan semua BENDA HARAM yang saya benci dekat sekolah saya...lantak kau lah..dapat amik angin yang fresh...saya balik kampung masa hari Sabtu..takde pape aktiviti hari tuh..yang nak cerita ni masa Ahad..saya ikut ayah saya pergi memancing..paling bengang nye tak boleh nak mandi pantai...sebab ? sebab Japan dilanda Tsunami right , so air pasang ! bengang jeee...haish..tiaptiap hari hujan . orang yang dok OVERSEA jangan nak berlagak sejuk2.. Malaysia pun sejuk ni...

   Lepas tuh , saya balik ke kampung saya lagi satu . best jugak ! fourth day saya dekat sini , malam tuh saya ajak parents' saya pergi jalan2...saya dibawa ke Mcdonald. Bahahaha..ni yang nak citer nih..saya makan Mcd tiap2 minggu tahu tak ? berat badan pun . Hmph ! kau dah gila ke Nadhira? lepas tuh , pagi tadi saya pergi Pasar Kedai Payang . Weird name isn't it ? weird pun barang dia mahal ! nama je Pasar..adeyh . My mum just beli baju batik sutera..murah je weh..pegi ah beli...saya pun beli jugak..baju batik..murah jek..

  Petang ni nak pergi rumah my aunt..Huhuh..best jugak dapat pergi jalan jalan...Alhamdulillah .dekat Shah Alam mana nak pergi jalan jalan ni....busy busy busy...saya pun sekolah..sekolah menegah pulakkan...kerja sekolah saya pun saya tinggal kat rumah .... bagus kan ? dah lah bertimbun timbun homework..hapak aku tak buat....anyways , saya suka stalk orang . kenapa ? salah eh ? saya rasa itu salah awak sebab awak tak private kan apa yang patut di private kan .

   Okay , saya complicated . dah 2 hari saya tak message dengan dia..takpelah..kalau benci , tinggalkan je..Huh..okay , I got to go..nak pergi siapsiap..okay , Bye... :)

No comments:

Post a Comment