Wednesday, January 19, 2011

.......sesuai ke aku ni?.......

         adeyhhh . since da nak masuk 3 minggu sekolah ni , macam2 lahh terjadi .tapi banyak nye yang buat aku happy . hehehe...  so , hari sabtu ni .... Ketua dan Penolong Ketua Kelas bagi Tahun 2011 Sekolah Menengah Kebangsaan Seksyen 18 , Shah Alam ade kursus kepimpinan maybe . aku tak baca surat tu okayy . malas ahh.. apa aku kesah . pegi je lah . susah sangat . and , paling aku tak tahan .... aku ada ahhh gi kelas dak form2 . bukan 2 Bilal ehh . ni kelas apa tahh..ade ahh budak ni cakap ... aku ngan Ketua kelas ni takda gunanye . seperti benda yang tak da fungsi... ada paham ? agak menyakitkan hati... tapi nak buat camna , aku ni baru nak jadi budak BAEK .  


         tapi lepas dorang cakap camtu , aku tiba2 jekk terpikir .. Layak ke aku ni jadi penolong ketua kelas ? . ataupun cikgu tersalah tengok ! hahaha . aku ni budak 1 Bilal....tukar kelas la wehh.. aku kena amik Ekonomi Rumah Tangga . mula2 nak ami PK (Pengurusan Keusahawanan) tapi , syarat dia Maths dalam UPSR mesti A . tapi apakan daya .... Maths aku UPSR B . tapi takpa ahh . aku tetap akan sayang Maths !! lagi2 cikgu Mazriyani yang ajar .... memang best ! aku ngantuk je mesti dia soal . soalan nye yang mencabar . 

         Esok , 20.1.11 Khamis . aku ada reunion . ex-students sk seksyen 19 shah alam . Batch 2010...best students eva !!  esok ade reunion kat M-_-_-_- .... so , mungkin esok adalah hari yang paling bahagia bagi aku ! aku pegi bowling jugakk esok . tapi aku tak main . sebab tangan aku . dilanda penyakit . so xley ahh..aku just jadi photographer diorang jekk..hahahaha . mentang2 ahh da ada Camera sendiri ann . tapi aku rindu diorang . sebab tuh aku buat reunion pada awal sekolah !!!!!! wohooo ! and ramai pulak lah nak pergi . lagi meriah ahh . aku suka ! so , korang thanks tau yang nak gi esok ni...yang tak pergi aku tahu korang ada hal ... tapi takpa lah . aku ada buat lagi untuk semua murid dis June maybe . mase school Holiday ....

     okay , aku nak kena out skangg . malas nak type dahh . okay , bye x0x0 !! =)

No comments:

Post a Comment