Saturday, January 22, 2011

....mengapakah?....

      Tiba-tiba , aku terasa minat photography . memang lahh aku minat dari dulu lagi . cuma reti guna DSLR tu sikit-sikit je . macam mana aku boleh tahu guna DSLR ? kawan-kawan kan ada DSLR . so , pinjam je lahh...kadang-kadang tengok abang guna DSLR . so tahu 50% je lahh.. tapi bila tengok photographer punya photos...I was like .....______..... hahaha . seriously nak DSLR sendiri punya . cyber-shot tak puas ! gambar dia lawa lahh jugak . tapi . hmmm . . DSLR jugak ! hahaa...


       so , skang aku tengah in process nak kumpul duit . hampehhh . ikut mood je lahh nak kumpul duit tu . haha . I'm not goo into photography . tapi biarlah . nak syok sendiri apa salahnya .  seriously , addicted ngan D7000 and D3100 . aku nak ahh ! belanja aku dowh...hahahaha... tapi tataw apa function DSLR . see , how stupid am I !
  .





tu je kot yang mampu aku amik gambar . tengok lah nanti kalau rajin . :)
I love Blogging and taking photos of natural ! =D

No comments:

Post a Comment