Monday, January 3, 2011

First Day Of school..many students talking bout it..

ahhhhhhhhhhhh....first day of school....tired !!!yeah right...semua orang kata excited na skola ney..tapi tu sebelum start skola........bila da start skola . hah amik kau ! bertimbun-timbun homework...haish...ta perlu la cmni..baru na excited school...tapi duh..macam ape jek...tape2...senior yang aku jumpa semua baek2..sape lah tuh ... pikir sendiri jek.....and paling aku ta ske aku kne jadi class monitor . watdeheck...aku ni dah la segan . (tipu je lebey an) tade ah..aku just malas na jaga klas...tapi bru aku taw,dak2 KAA ney sume senyap . time cikgu tade lam klas dowang wat hal sendiri . iaitu bwat keje skola...ngeh2...


  pastu2 . aku ta rehat ngan dak form 1 . hahahhaa...aku rehat ngan dak form 2 . bodoh ta? segan ta? ade aku kesah...hehehe...aku ramai kenal senior ah...tapi first day of school da ade homework...sume susah...macam semalam ...... Bahasa Melayu , Science and Arab . Arab tu paling aku stress .  ustazah kata " esok kalau awak sume ta siap keje , buku awak akan sy campak smpai kt luar pintu kelas" . style kan ustazah tu? hahaha . tapi .... malam tadi beria ah aku na bwat keje uh , tbe2 tetido lak lam bilik. . .. .pagi tadi aku bgun kol 10 .. kol 11.30 na gi skola da...hah , memang best lah jadinye..terjerit-jerit aku na bwat keje uh . dah la aku ta paham . naseb baek ade tukang translate dalam umah ney (mama) ! haha . senang keje aku . 


   Hari ni Dalam Jadual ade 8 subject . yang paling aku ta ske adelah subject sejarah . mase tahun 6 dlu pun aku ta ske . buku Kajian Tempatan aku ta penah bwat pon . cikgu ta check . hehe... tape ah . ape yang aku taw , aku gi skola bkan nak men2...tapi nak blaja..budak2 dia pun sume baek dow . aku macam ta percaya jek =_____________= . weh2 , skang da pkol 11.10 a.m. aku na gi skola 11.30 . ko tgok , ta siap lagi aku ney...asyik dok ngadap tenet jek . hahaha... okay  , aku da ngarot kat sini . hmmm . tape ah... kene pegi , before dowang (parent's) marah ! tata....selamat Belajar... ^___________^ 


X0X0 . . .

No comments:

Post a Comment