Thursday, January 13, 2011

...Aku sayang semua orang....


Hari ni Aku gi SK 19 . My Primary school . siyes sumpah rindu kowt !! my junior is my remedy of my life..ape tah aku ngarut ney . bahahah . dapat jumpa cikgu . Terutama sekali Puan Noorayati . pergh ! klau rotan tu ade kat skola menengah kan best !!! aku rindu sanagt nak kna rotan . by the way , time aku gi 6 Kreatif , Cikgu Yati adew !! yeay2 ! first skali aku mintak rotan . hah amik kau ! CIKGU BAGI WEH ! siyes da ta saket . hehehe . tapi yang aku plek asal la junior ni happy sgt dapat jmpe aku time rehat tadi ?! aku lagi rindu korang . terutama dua orang Junior aku ney... hehe . sayang korang :)



.......Recess Time.........

......aku cakap nak amik gambar pun terus diorang berhenti bwat keje , haha........

.............Year 1 Students..............

..............Tempat Perhimpunan .............



Semuanya hanya Tinggal Kenangan Yang Paling Terindah dalam Hidupku :)


   Tapi masa dulu memang ta sabar nak masuk SMKS 18 , tapi bila dah dapat .... SK 19 dirindui .
aku excited sangat bila tengok budak tahun 6 tahun 2011 semua semangat nak belajar . semasa aku jalan di Blok tahun 6 , semua kenangan yang berlaku di tempat2 berkenaan aku teringat . aku cuba lupakan semua itu tapi tetap ta boleh . bagi aku , itu semua kenangan...kawan2 pun da tade . so.......banyak sangat kenangan aku di sekolah paling aku sayang . walaupun aku ni tade la pandai mana kan ? tapi sekolah and Cikgu2 di situ ah yang beri aku peluang untuk masuk ke sekolah SMK 18 . kalau tade diorang , siapa nak mengajar korang semua untuk menjejak ke sekolah menengah kan ? walaupun cikgu suka nak pukul korang macam Cikgu Fahmie , tapi tengok semua student dia dapat A . tak semua lah tapi ada la yang boleh dapat 5A . Diorang pukul korang sebab nak bagi korang berjaya dan mendapat Masa Depan yang cerah .


    Tapi soalan yang best nye , aku gi jumpa cikgu Misbah . soalan First dia tanya "Dah ade Pakwe ke belum ?" . hahaha  . soalan tu paling mantooop skali ! aku tade bf ah . sory ta berminat kay :) blajo dlu alright . semasa di sekolah tadi , dapat la chance jumpa cikgu2 . Cikgu time aku Darjah 1 pun ade aw !! haha . rindu semua cikgu . lepas tu aku rehat ngan budak tahun 6 . wow ! semua ingat aku lagi . even though aku pkai shawl pelik skit tadi . tapi yang pelik , asal dowang kate aku kurus yeah ? padal Overweight ni !! hahaha . kantoi sudah . 


   Aku dapat Jumpa Izza , Ain , Budak 6J , 6K , 6B ...... Pastu Masuk Bilik Guru . wow ! rindu gila okay ! tapi yang paling aku ta ske time balek aku na nanges tibe2 jek . ape la ... haha. mase lepak kat 6Kreatif aku nampak smks 18 , hahaha . okey2 . enough ! aku ni ta breakfast lagi . so For Junior Kak Nad yang tersayang , Belajar elok2 kay sayang :)
Next week aku gi lagi skola 19 . nak bwak member lain plak . =)
STUDY HARD FOR SUCCESS . X0X0 . LUV YOU ALL . GUD LUCK UPSR 2011 

No comments:

Post a Comment